poniedziałek, 13 lutego 2012

Awokado z truskawkami

Przepis na tę surówkę bierze udział w "Akcja Awokado".
Przepis prosty i błyskawicznie się robi jeśli wcześniej rozmrozimy truskawki.Polecam o tej porze roku użyć truskawek mrożonych a te piękne które pojawiły się na rynku ,omijać szerokim łukiem.
Sok ,który puszczą rozmrożone truskawki świetnie komponuje się ze smakiem awokado
Wykonanie: wcześniej rozmrażamy na sitku 1/2 torebki truskawek
dojrzałe awokado myjemy ,kroimy wzdłuż i wyjmujemy pestkę,obieramy ze skórki i
kroimy w kostkę
dwie solidne garście roszponki płuczemy i dokładnie odsączamy z wody
łączymy awokado ,roszponkę i truskawki ,można skropić odrobiną oliwy ale
niekoniecznie.Pamiętajmy że awokado to tłusty owoc.Surówki nie soliłam.
Smacznego!

5 komentarzy:

  1. W towarzystwie truskawek awokado jeszcze nie próbowałam. Ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo fajny pomysł! :)) Wpadaj na CANDY na http://mysweetie-shop.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki w środku zimy???
    Może to dobry pomysł, choć mnie zima kojarzy się głównie z jabłkami i orzechami włoskimi.
    No i jeszcze trzeba upolować prawdziwie dojrzałe awokado.
    Mnie awokado smakuje z solą i pieprzem, ale z truskawki z solą i pieprzem to już bardzo odważny eksperyment.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda ,upolować dojrzałe awokado jest trudno.Jeśli mi się uda ,to może będziesz miał okazję spróbować tą surówkę.Do tego przepisu nie użyłam pieprzu ani soli !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie.
    A z awokado nie mam ostatnio szczęścia - trafiłem na zupełnie dojrzałe z jednej strony i twarde z drugiej.

    OdpowiedzUsuń