czwartek, 12 stycznia 2012

Rogaliki marchewkowe

Przepyszne,bardzo kruche rogaliki .Przepis znalazłam na blogu "Trochę inna cukiernia".
Wprowadziłam niewielkie zmiany.
U mnie wyszły trochę koślawe i zdjęcie marne ale to nie zmieniło ich wspaniałego smaku.
Bardzo polecam!

Składniki:1 szkl. mąki pszenno -razowej,1 szkl. mąki zwykłej, 3/4 szkl.mielonych orzechów laskowych,200g masła,1 op. cukru waniliowego ,1 duza marchew starta na drobnych oczkach
Wykonanie:wymieszać suche składniki,dodać startą marchew i zimne masło,posiekać i zagnieść ciasto
Rozwałkować podsypująć mąką ,wykroić trójkąty ,nakładać gęstego dżemu i zwijać w rogalik.
Ja do środka dałam dżem pomarańczowy /przepis w poprzednim poście/ wierzch posmarowałam roztrzepanym jajkiem i posypałam makiem.Rogaliki piekły się 30 min w 200 st.
Smacznego!

2 komentarze:

  1. Ale kuszące! A my tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  2. No i udało się spróbować - smakują wspaniale, nawet lepiej niż wyglądają, o ile to jeszcze możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń